Responsabilitatea Corporativa

Pentru noi, a fi o companie responsabila inseamna sa operam cu integritate, transparenta si determinare. Acest lucru presupune crearea pentru angajatii nostri a unei culturi incluzive si inspirationale. Acest lucru ne permite sa  punem la dispozitia clientilor nostri servicii personalizate accesibile si sa sustinem cresterea profitabila a companiei noastre.

Toate acestea ne permit sa avem o contributie pozitiva fata de societate, atat prin serviciile pe care le oferim, cat si prin programele noastre care privesc comunitatile locale. In plus, ne ofera posibilitatea de a colabora cu partenerii nostri de afaceri pentru sustinerea agendelor lor de responsabilitate corporativa.

Am prioritizat zonele cu impact semnificativ din perspectiva responsabilitatii corporative si in care urmeaza sa ne concentram eforturile in viitor:

  • Practici de afaceri responsabile
  • Relatiile cu clientii
  • Angajatii nostri
  • Programe comunitare

Consiliul de Administratie raspunde de programele de responsabilitate corporativa.

Practici de afaceri responsable

Standarde etice:

Reputatia noastra in ceea ce priveste integritatea este unul din cele mai importante active ale noastre. Ne raportam voluntar unor standarde de afaceri inalte, care presupun nu numai respectarea legilor si a reglementarilor relevante, dar si a principiilor noastre.

Pentru noi, integritatea este esentiala atat in procesul de luare a deciziilor, cat si in ceea ce priveste conduita angajatilor nostri.

Avem toleranta zero fata de acte ilegale sau care incalca principiile etice, si acest lucru este prevazut in politicile noastre relevante. Politicile noastre interzic in mod explicit orice tranzactii care ar putea sa reprezinte mita/ acte de coruptie catre / de la un oficial sau organism public, ori in legatura cu o entitate sau persoana privata. Politica noastra se aplica angajatilor nostri, precum si celor care ne reprezinta, incluzand parteneri de afaceri care opereaza in numele nostru.

Prin sistemul nostru de administrare a riscurilor, ne asiguram ca identificam, evaluam si luam masuri de reducere a riscurilor potentiale care pot sa afecteze dezvoltarea afacerii noastre.

Eficienta resurselor:

Avem o abordare proactiva fata de un bun management al mediului. Stim ca felul in care ne raportam la mediu este important pentru clientii nostri, pentru salariati si alte persoane interesate, si ca putem crea economii financiare pentru a sprijini sustenabilitatea pe termen lung a afacerii noastre.

Ca o afacere care presupune predominant munca de birou, impactul nostru de mediu vine in principal de la emisiile de carbon generate de utilizarea energiei in spatiile de lucru sau ca urmare a deplasarilor de afaceri si de aceea ne concentram eforturile in aceste directii. Administram atent consumul diverselor resurse si aplicam managementul deseurilor, acolo unde este posibil.

Relatiile cu clientii

Cream valoare pentru clienti nostri, punandu-le la dispozitie serviciile pe care le asteapta, intr-un mod cat mai accesibil, optimizand procesele si valorificand cat mai bine experientele avute. Facem aceste lucruri cu sprijinul tehnologiei inteligente, al aptitudinilor si expertizei angajatilor nostri.

Ascultam lucrurile pe care ni le spun clientii nostri, investim timp pentru a intelege nevoile lor si lucram impreuna cu ei pentru a ne asigura ca raspundem asteptarilor lor. Promovam excelenta operationala si suntem ferm angajati pentru imbunatatirea calitatii serviciilor noastre.

Angajatii nostri

Angajatii nostri reprezinta activul nostru cel mai valoros. Pentru a putea recruta si pastra buni profesionisti, trebuie sa asiguram un loc de munca incluziv, inspirational si in care angajatii se simt sprijiniti. Vrem ca angajatii nostri sa aiba autoritatea decizionala si motivatia necesare pentru a putea lua cele mai bune decizii si a raspunde cu succes solicitarilor clientilor nostri.

Avem un set de valori comune care sunt reflectate in felul in care facem afaceri. Aceste valori si comportamentele asociate lor ne definesc ca organizatie si stau in spatele succesului nostru.

Stim ca pentru a pune la dispozitia clientilor servicii excelente trebuie sa ne asiguram ca angajatii nostri dispun de cunostintele si dotarile necesare.

Avand grija de sanatatea si siguranta salariatilor nostri, reducem riscurile care ar putea sa ne afecteze afacerea, protejandu-ne in acest fel reputatia.

O forta de munca sanatoasa si motivata este un lucru bun pentru companie. Acolo unde este posibil din punct de vedere operational, cream oportunitati pentru un program flexibil de munca, ajutand salariatii sa isi gaseasca un echilibru sanatos intre munca si viata personala. De asemenea, am pus la dispozitia salariatilor tehnologia necesara pentru ca acestia sa-si poata desfasura munca de la distanta.

Credem in recunoasterea meritelor si in recompensarea angajatilor care pun in practica valorile noastre. Ne rasplatim angajatii pentru contributia lor si le cream oportunitati pentru a participa la cresterea si succesul companiei.

Programe comunitare

Adaugam valoare comunitatilor noastre prin serviciile pe care le punem la dispozitia clientilor nostri, prin crearea de locuri de munca, folosirea unor furnizori locali, generarea de valoare si plata de taxe.

De asemenea, investim in comunitati prin intermediul programelor noastre comunitare.

Directionam actele noastre caritabile catre lucruri care conteaza. Sprijinim programe din domeniul sanatatii, educatiei si culturii care au impact pe termen lung asupra comunitatilor noastre. Ne incurajam salariatii sa se implice in programele noastre, impartasind expertiza lor si dezvoltandu-si aptitudinile in cadrul programelor de voluntariat.

Colaboram cu Asociatia Holfin Filantropica si alte organizatii caritabile care abordeaza intr-o perspectiva pe termen lung aspecte importante care tin de sanatate si educatie. Pe langa sprijinul oferit partenerilor nostri, ne incurajam in mod activ angajatii sa sprijine in mod individual acele cauze care conteaza pentru ei.